Oferta:
księgi handlowe( pełna księgowość)
księgi przychodów i rozchodów
ewidencje ryczałtowe, zakupu sprzedaży , ewidencje Vat
obsługa kadrowo płacowa:
listy płac
pasów wynagrodzeń
imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA)
deklaracji ZUS
deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT4)
przekazywanie drogą elektroniczną dokumentacji do ZUS
pomoc w organizacji szkoleń BHP
nadzór nad dokumentacją kadrową- w tym przygotowanie akt pracowników nowozatrudnionych.
umowy o pracę, zlecenie, odzieło
ewidencje środków trwałych, wyposażenia, itp.
deklaracje podatkowe
przekaz elektroniczny do ZUS
Cennik
Ceny naszych usług zależą od wielu czynników m.in:
rodzajów ewidencji księgowych;
ilości dokumentów;
wielkości zatrudnienia;
specyfikacji działalności firmy;
CENY USTALANE SĄ INDYWIDUALNIE Z KLIENTEM, ORAZ PODLEGAJĄ NEGOCJACJI.
Ramowy cennik usług:
księgi handlowe od 1 000 pln
książki przychodów i rozchodów od 150 pln
ryczałt ewidencjonowany od 100 pln
kompleksowa obsługa kadr i płac ( 1 osoba) od 30 pln
płace, ZUS( 1 osoba) od 15 pln
inne zlecone usługi – cena do negocjacji.
10 Zasad współpracy:
1. Poznaj zakres czynności biura rachunkowego
W biurze rachunkowym przedsiębiorcy oraz osoby fizyczne mogą uzyskać porady, opinie i wyjaśnienia z zakresu prawa podatkowego, zlecić reprezentowanie w postępowaniu przed organami podatkowymi we wszystkich instancjach, powierzyć sprawy pracownicze i ZUS, prowadzenie księgowości. W innych sprawach określimy, z jakim specjalistą należy skonsultować się w celu uzyskania profesjonalnej porady (np. z radcą prawnym).
2. Nie czekaj na ostatnią chwilę
Jeżeli pojawia się wątpliwość natury prawno-podatkowej, nie czekaj do końca upływającego terminu tylko zadziałaj natychmiast. Późniejsze działanie pod presją czasu utrudnia znalezienie najkorzystniejszego rozwiązania.
3. Masz wpływ na zakres usług i treść umowy z biurem
Jeżeli stwierdzisz, że niektóre czynności (np. odbiór dokumentów z twojej firmy, rozliczenia pracownicze itp.) wolałbyś prowadzić samodzielnie, przekaż swoje sugestie nam, zaproponujemy inne rozwiązanie – dogodne zarówno dla Ciebie jak i dla nas z punktu widzenia prawno-podatkowego i organizacyjnego.
4. Negocjuj najdogodniejsze dla Ciebie warunki świadczenia usługi
Na pewno nie należy się zniechęcać, jeśli nasza propozycja od razu nie będzie spełniała Twoich oczekiwań – po prostu przedstaw swoje sugestie.
5. Współpracuj
Prowadzenie obsługi podatkowej firmy nie jest czynnością jednostronną wykonywaną tylko przez nas. Zrobimy wszystko, aby sprawy Twojej firmy były prowadzone fachowo, ale nie osiągniemy nic, jeśli Ty nie będziesz miał czasu na współpracę.
6. Jeśli nie masz czasu – wyznacz pełnomocnika do kontaktów z biurem
Zastanów się i szczegółowo określ kompetencje pełnomocnika, m.in. to, w jakim zakresie będzie mógł prowadzić rozmowy z nami. Można również ustalić, że to nasz pracownik będzie odbierał dokumenty z Twojej firmy.
7. Umów się i przygotuj do rozmowy z biurem
Zastanów się nad problemem czy sprawą, o której chcesz rozmawiać, zanim udasz się do nas. Zapisz zagadnienia, które chcesz poruszyć podczas spotkania, zanotuj pytania do biura rachunkowego. Podczas rozmowy telefonicznej zasygnalizuj problem, którego ma dotyczyć porada. Dzięki temu będziemy mogli wcześniej przemyśleć zagadnienie i przygotować się do udzielenia porady. Uprzedzimy również, jakie dokumenty powinieneś mieć przy sobie podczas wizyty.
8. Terminowo dostarczaj wszystkie dokumenty do biura
Tylko wtedy będziemy mogli w odpowiednim czasie zareagować czy skorygować niektóre rozwiązania, a przez to zaoszczędzić Twoje pieniądze. Terminy urzędów skarbowych są nieprzekraczalne, a ich niedotrzymanie wiąże się z sankcjami dla podatnika.
9. Konsultuj z księgowym wszystkie ważne decyzje
Inwestycje związane z kosztami, przed przystąpieniem do realizacji umów. Księgowy wskaże najkorzystniejsze rozwiązanie z punktu widzenia podatkowego i podpowie, jaki wariant wybrać (termin rozpoczęcia inwestycji, decyzje kredytowe, zakupy leasingowe, remont, modernizacja).
10. Zapytaj o ubezpieczenie OC biura rachunkowego
Jeśli poniesiesz szkodę na skutek niewłaściwej interpretacji lub błędu księgowego, można odzyskać pieniądze od towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym doradca lub biuro zawarło umowę ubezpieczenia. Każdy doradca podatkowy i biuro rachunkowe podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności doradztwa podatkowego lub prowadzenia ksiąg. Niezależnie od odpowiedzialności cywilnej, doradcy podatkowi ponoszą odpowiedzialność dyscyplinarną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków zawodowych oraz za czyny sprzeczne z zasadami etyki zawodowej.