Blue Flower

 

Oferta:

 

księgi handlowe( pełna księgowość)

 

księgi przychodów i rozchodów

 

ewidencje ryczałtowe, zakupu sprzedaży , ewidencje Vat

 

obsługa kadrowo płacowa:

 

listy płac

 

pasów wynagrodzeń

 

imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA)

 

deklaracji ZUS

 

deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT4)

 

przekazywanie drogą elektroniczną dokumentacji do ZUS

 

pomoc w organizacji szkoleń BHP

 

nadzór nad dokumentacją kadrową- w tym przygotowanie akt pracowników nowozatrudnionych.

 

umowy o pracę, zlecenie, odzieło

 

ewidencje środków trwałych, wyposażenia, itp.

 

deklaracje podatkowe

 

przekaz elektroniczny do ZUS

Cennik

 

Ceny naszych usług zależą od wielu czynników m.in:

 

rodzajów ewidencji księgowych;

 

ilości dokumentów;

 

wielkości zatrudnienia;

 

specyfikacji działalności firmy;

 

 

CENY USTALANE SĄ INDYWIDUALNIE Z KLIENTEM, ORAZ PODLEGAJĄ NEGOCJACJI.

 

Ramowy cennik usług:

 

 

księgi handlowe od 1 000 pln

 

książki przychodów i rozchodów od 150 pln

 

ryczałt ewidencjonowany od 100 pln

 

kompleksowa obsługa kadr i płac ( 1 osoba) od 30 pln

 

płace, ZUS( 1 osoba) od 15 pln

 

inne zlecone usługi – cena do negocjacji.

 

10 Zasad współpracy:

 

1. Poznaj zakres czynności biura rachunkowego

 

 

W biurze rachunkowym przedsiębiorcy oraz osoby fizyczne mogą uzyskać porady, opinie i wyjaśnienia z zakresu prawa podatkowego, zlecić reprezentowanie w postępowaniu przed organami podatkowymi we wszystkich instancjach, powierzyć sprawy pracownicze i ZUS, prowadzenie księgowości. W innych sprawach określimy, z jakim specjalistą należy skonsultować się w celu uzyskania profesjonalnej porady (np. z radcą prawnym).

 

 

 

2. Nie czekaj na ostatnią chwilę

 

 

 

Jeżeli pojawia się wątpliwość natury prawno-podatkowej, nie czekaj do końca upływającego terminu tylko zadziałaj natychmiast. Późniejsze działanie pod presją czasu utrudnia znalezienie najkorzystniejszego rozwiązania.

 

 

3. Masz wpływ na zakres usług i treść umowy z biurem

 

 

Jeżeli stwierdzisz, że niektóre czynności (np. odbiór dokumentów z twojej firmy, rozliczenia pracownicze itp.) wolałbyś prowadzić samodzielnie, przekaż swoje sugestie nam, zaproponujemy inne rozwiązanie – dogodne zarówno dla Ciebie jak i dla nas z punktu widzenia prawno-podatkowego i organizacyjnego.

 

 

4. Negocjuj najdogodniejsze dla Ciebie warunki świadczenia usługi

 

 

 

Na pewno nie należy się zniechęcać, jeśli nasza propozycja od razu nie będzie spełniała Twoich oczekiwań – po prostu przedstaw swoje sugestie.

 

 

 

5. Współpracuj

 

 

 

Prowadzenie obsługi podatkowej firmy nie jest czynnością jednostronną wykonywaną tylko przez nas. Zrobimy wszystko, aby sprawy Twojej firmy były prowadzone fachowo, ale nie osiągniemy nic, jeśli Ty nie będziesz miał czasu na współpracę.

 

 

 

6. Jeśli nie masz czasu – wyznacz pełnomocnika do kontaktów z biurem

 

 

 

Zastanów się i szczegółowo określ kompetencje pełnomocnika, m.in. to, w jakim zakresie będzie mógł prowadzić rozmowy z nami. Można również ustalić, że to nasz pracownik będzie odbierał dokumenty z Twojej firmy.

 

 

 

7. Umów się i przygotuj do rozmowy z biurem

 

 

 

Zastanów się nad problemem czy sprawą, o której chcesz rozmawiać, zanim udasz się do nas. Zapisz zagadnienia, które chcesz poruszyć podczas spotkania, zanotuj pytania do biura rachunkowego. Podczas rozmowy telefonicznej zasygnalizuj problem, którego ma dotyczyć porada. Dzięki temu będziemy mogli wcześniej przemyśleć zagadnienie i przygotować się do udzielenia porady. Uprzedzimy również, jakie dokumenty powinieneś mieć przy sobie podczas wizyty.

 

 

 

8. Terminowo dostarczaj wszystkie dokumenty do biura

 

 

 

Tylko wtedy będziemy mogli w odpowiednim czasie zareagować czy skorygować niektóre rozwiązania, a przez to zaoszczędzić Twoje pieniądze. Terminy urzędów skarbowych są nieprzekraczalne, a ich niedotrzymanie wiąże się z sankcjami dla podatnika.

 

 

 

9. Konsultuj z księgowym wszystkie ważne decyzje

 

 

 

Inwestycje związane z kosztami, przed przystąpieniem do realizacji umów. Księgowy wskaże najkorzystniejsze rozwiązanie z punktu widzenia podatkowego i podpowie, jaki wariant wybrać (termin rozpoczęcia inwestycji, decyzje kredytowe, zakupy leasingowe, remont, modernizacja).

 

 

 

10. Zapytaj o ubezpieczenie OC biura rachunkowego

 

 

 

Jeśli poniesiesz szkodę na skutek niewłaściwej interpretacji lub błędu księgowego, można odzyskać pieniądze od towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym doradca lub biuro zawarło umowę ubezpieczenia. Każdy doradca podatkowy i biuro rachunkowe podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności doradztwa podatkowego lub prowadzenia ksiąg. Niezależnie od odpowiedzialności cywilnej, doradcy podatkowi ponoszą odpowiedzialność dys­cyplinarną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków zawodowych oraz za czyny sprzeczne z zasadami etyki zawodowej.